Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ

Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ
=========================================================



1) Η ΕΝΟΧΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
-----------------------------------------------------------------------------

Δεκαπέντε και μια οκά πιο πάνω-
όχι παραπάνω απ' όσο πρέπει.
Σκατά και κονφετί, σκατίλα ξερατίλα.



2) ΙΣΩΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
=============================================

Υπέροχα μέσα στον ηλεκτρικό μπήκα και δε χώραγε βήχας
κείνη την ώρα έτυχε να παίζει στο mp3 το "Inside the Termite Mound"
ήτανε υπέροχη σύμπτωση καυλωτική.




3)ΑΛΜΠΙΝΟΛΙΟΝΤΑΡΟΣ
=======================

Δεν αισθάνομαι καμία ενοχή που είμαι λευκός.
Μέχρι τώρα δε μ'ένοιαξε ποτέ αρκετά το ότι έτυχε να είμαι λευκός,
μα βλέποντας τη νέα αυτή τάση των δήθεν αριστερών,
να αισθάνονται ενοχές που ανήκουν στη λευκή φυλή,
νομίζω πως χάθηκε η σοβαρότητα και μάλλον αυτό είναι πλέον ο αριστερισμός,

δε δέχομαι καμία φυλετική ενοχή.
Λιονταρίνα μου λευκή μοιάζεις τόσο θυμωμένη και καυλωμένη
που θα πάρω το ρίσκο να σου μυρίσω τη μουνάρα
και μετά στη καβάλα να σε σκίσω στα δύο,
κι όταν ο ύπνος με πάρει θα πέσω με χαμόγελο
γιατί σε έκανα να χύσεις να νερουλιάσεις και να κοιμηθείς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου