Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΜΑΛΑΚΙΕΣ





1))) ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΗ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Και βγήκε ήδη ανακοινωθέν:
Αν κοιτάς, κοιτάς προς τη ΜΕΡΙΑ ΜΑΣ
αν βαριαναστενάζεις, βαριαναστενάζεις γενικώς
και αυτό σε έχει σε ζωή σε λεχ3ει
πάμνε

=================

2))) ΑΝ ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΕΡΟ, ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ
----------------------------------------------------------

Διότι στη μακρινή Κατακή
δίνεις ψυχή
δίνεις

===================









Α))) ΕΓΩ  ΕΧΩ ΤΟΝ ΑΛΦΑ
-----------------------------------
Συγχαρητήρια, μαλάκα.

--------------------------------------------

Β)))ΟΛΟΙ ΣΚΕΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ
------------------------------------------------------
Όταν αποφασίσω να πέσω στο κενό,
θα θέλω και τέσσερα-πέντε χέρια άλλων,

να μου λένε πόσο υπέροχα χάνω χρόνοχάνω αυτό:
να μου λένε, "όταν πάψω να είμαι, θα πάρω πούλο γενικώς"

να μου λένε, "θέλω να νασάνω"
"θέλω ορίζοντα, θέλω οξυγόνο"
και να γκαρίζω, γάιδαρος στα μηΓκαουτάμα,

"κανένας, όχι"

και ψιχαλάνε οι σταγόνες και στο κάτω χείλος τις γεύομαι και μασουλάω με μισά λόγια,

"Πολύ εύκολα όλα"

ύστερα βραδιάζει και όλοι μπρος αλώνητοι καριόληδες.

 
 
1)))ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠ ΤΑ ΜΕΣΑ
=====================================
 
Ό,τι κάμεις, το κάμεις και αναπνέει. Αμή.
 
 
=======================================================
 
 
ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΠΕ: "ΚΟΛΑΣΗ",
ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΠΕ: "ΔΙΑΟΛΟΣ"
===================================
Και κανένας μας δεν είπε: "Μισό λεπτό,
μισές ψυχές παραδίδουμε Εδώ στο δικαστήριο,
τίποτα τελικά δε ζυγίζουν οι ψυχές και τα παπάρια μας
στις ζυγαριές σας;
 Μόνο σα σκυλιά θα αλυχτάτε τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια;
Μόνο έτσι μωρέ θαρρείτε πως είστε άνθρωποι;
άνθρωποι μωρέ λέγεστε μεταξύ σας και με ικανοποίηση χτυπάτε αναμεταξύ σας τους ώμους σας:
και ψιθυράτε μεταξύ σας:
"'ο,τι έκανα ήταν για εμάς.
άλλωστε, μη ξεχνάμε,
έφτιαξε ο άνθρωπος "κόλαση",
έφτιαξε ο ανθρωπος "Σατανά",
μα τι χώμα μύριζε ο πουτάνας ο γιος;
δε ξέρω!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου