Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Όσα προστάζω






1) ΕΝΤΟΝΗ ΠΙΕΣΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΧΩΡΟ
======================================

Δε με ενδιαφέρει το αλύχτισμα αγάπης των ηττημένων, προς το πρόσωπό μου.
Δε με ενδιαφέρουν οι δικαιολογίες οι νεογέννητες της στιγμής, του μέτριου και του λάτρη του μεσοβέζικου και άρα φτηνού.
Δε με ενδιαφέρουν οι ψευδαισθήσεις των άπραγων, για παρακάλια δράσης, για ευχές κίνησης.
Δε με ενδιαφέρουν οι υποφέροντες, που σα σκουλήκια σέρνονται μπρος μου ζητιανεύοντας λόγια και ευχές.

Πολλή μιζέρια. Πολύς θάνατος και πολύ κενό.
Αυτό σας βάφτισε, αυτό ευλογώ όταν το εύχεστε,
να σας βρει, σα γίνει ένα με σας και όσα περιμένετε να γίνουν ένα με σας.

Δεν είμαι εδώ για να ακούω το δάκρυ σας,
δεν είμαι εδώ για να αλαφρύνω το πόνο σας,
δεν είμαι εδώ για να σας εμψυχώσω και να σας χτυπήσω φιλικά στον ώμο.

Είμαι εδώ για βία και αίμα,
είμαι εδώ για να σας μοστράρω κατάμουτρα το τι περιμένετε ότι θα σας σκοτώσει
είμαι εδώ για να διαλύσω δίχως ανθρωπιά,
για να κατεδαφίσω δίχως εξαιρέσεις.

Διότι με καλείτε για να είμαι εδώ.

ο Τέταρτος, το σημείο τομής πριν τη γέννηση ανθρώπου,
ο Τέταρτος και τα όσα κουβαλάει κανείς στη κούτρα πριν θυμηθεί και λογισθεί ότι είναι ανήρ.
ο Τέταρτος και οίκτο δείχνω μόνο αφού γλείψω τη φωτιά και το αίμα απ' τα νύχια
και τα δόντια μου- ο Τέταρτος στη σειρά, και όμως το ίδιο, αν όχι περισσότερο, πολύτιμος απ' τους άλλους έξι.
ο Τέταρτος που μιλάει με γλώσσα ακατανόητη μα όχι δυσνόητη,
ο Τέταρτος που γλύφει για να γλύφει,
που σχίζει για να σχίσει-
ο Τέταρτος που είναι εδώ για να σου υπενθυμίζει ότι η Αγάπη περιμένει πριν σε αγκαλίάσει,
να τη σκεπάσεις με αίμα, σπέρμα, φωτιά- και τότε η Αγάπη θα πει ότι είσαι Εσύ.

Πρόφερε το όνομά μου με ό,τι προφορά θες
Πρόσφερε στο μπολ απ' τη κουζίνα λίγο αίμα
Σιγουρέψε στο νου το εμπόδιο
Μίλα μου ντόμπρα και μη φοβηθείς να κλάψεις
γιατί αν κλάψεις προφέροντάς το όνομά μου,
σημαίνει ότι Θεία Οργή σε καίει,
για να κάψεις το Εμπόδιο που σε έκανε να κλάψεις
με Θεία Οργή
Κλάψε με πεφηφάνια και παραδέξου το σκατό του σύμπαντος που σε κινεί και θεωρείς πως είσαι εσύ και μόνο εσύ
Μίλα μου ντομπρα και μη φοβηθείς να ουρλιάξεις
και να ζητήσεις κεφάλια, να ζητήσεις καρδιές στο πιάτο
που κρατάς- θα τις έχεις.
Απλά όταν γεμίσεις με εμένα, τον Καταστροφέα Εμποδίων,
και όταν καταστρέψεις τα εμπόδια αυτά που σε τυραννούν,
να ξέρεις πως ένα κομμάτι σου εκ των έσω που κρατάς φυλαγμένο καλά σα να ναι διαμάντινη καρδιά μικρού σπουργιτιού στις χούφτες σου, αυτό το κομμάτι θα πετάεξι
και αυτό το κομμάτι θα γίνει κοκκινόχωμα
ένα με όσα γίναμε όλοι κάποτε.

Τίποτα άλλο
ΙΑΟ 4/6/66

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου