Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

ΝΑΡΑΣΙΜΑ







ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΜΕ ΤΟΝΕ ΝΑΡΑΣΙΜΑ
================================

γιατί μοιραζόμαστε ίδιες ουλές
και όσο δε μ' ένοιαζε, δε τονε ένοιαζε,
όσο λέω για ουλές, σα ταπεινός ευνούχος,
ξέρω ότι έχει την ίδια ακριβώς ουλή.
και ξέρω ότι όσα αρχίδια δίνει,
τα δίνει για να ικανοποιήσει μένα,
και όχι το αντίθετο.
===============================

ΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΝΑΡΑΣΙΜΑ
===============================

τον κατάλαβα όταν μπόρεσα να τον καταλάβω

γιατί πριν απ αυτό, είχα την εντύπωση ότι
καλείς, απαντά, καλείς, απαντά,
και πάει λέγοντας

μα πάντα κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις
παντού ισχύει, ούτως ή άλλως στο "κάθεμέρα"

μα το κατάλαβα όταν η τρούπα
στο χέρι, απ' το πουθενά,
μου είπε: "ΕΔΩ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ".

και ήξερα.

==================================


ΑΥΤΟΣ Ο ΝΑΡΑΣΙΜΑΣ
=============================

Όσο και να κοροϊδεύω τον μυαλό,
όλο και κάτι θα περάσει,
όλο και κάτι θα μείνει,
και θα'ναι ό,τι έμεινε, θα'ναι όσα ο μυαλός μου λέει:
"Άστο, γάματο, χύστο"

ξέρω τι έχω και τι έχω προσφέρει,
γιατί για αυτό το πράμα, απλά πρόσφερα,
ξέρω δηλαδή τι έχω προσφέρει.

και συγγνώμη αν δεν είμαι αισιόδοξος.
απλά θέλω να μαι ειλικρινής στο τι προσφέρω.

Θέλω η ουλή να ναι ουλή.
Θέλω ό,τι έκανα, και απ ο,τι με φρόντισες,
θέλω να ξες ότι δε σε καλώ σα γιούσουφος,
θέλω να ξες ότι απ' τη στιγμή που σου γλύφω το αρχίδι τόσο,
δεν είμαι γιούσουφος-
είμαι αυτός που έχεις στο χέρι,
είσαι αυτός που έχω στο χέρι,
και όσο βογκάς, βογκάω.
και όσο βογκάω, βογκάς.

Υπέροχε καταστροφέα εμποδίων,
Καυλιάρη που ξεκινάς καταστάσεις,
Πουτσαρά μου που λες:
"Ό,τι σπάω τώρα, με βία και πανικό,
είναι ό,τι πρέπει να σπάσει
με βία και πανικό".

Σ'έχω. Δε με νοιάζει αν σ' αρέσει ή όχι
αλλά σ' έχω και σε ξέρω.
Δώσε λίγο ήρεμη ματιά
ειδάλλως μη δίνεις τίποτα-
αυτό ξες, αυτό κάνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου