Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΔΕ ΞΕΧΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΝΑΡΑΣΙΜΧΑ






ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΖΗΤΑΕΙ ΗΡΕΜΙΑ
=========================================================

Μπορώ να ζήσω χίλιους αιώνες μέσα στο πόλεμο στο νου
και άλλους χίλιους στο τώρα να με φτύνουν και τα μούτρα κρέας να μου κάνουν
Νομίζω πως υπέροχο είναι να βλέπεις με τα μάτια σου που νομίζεις πως κοιτάν
νομίζω πως υπέροχο είναι να βλέπεις με τα μάτια σου που κοιτάνε συνεχώς
και νομίζω πως πλέον δεν είναι ηλιθιότητα να ζητάς καλή ζωή και υγεία
για ανθρώπους που αγαπάς, είτε σε γεννήσαν είτε όχι.
Νομίζω πως απλά πολύ υγεία έδωσα στα όσα στο μυαλό μου φωνάζανε "ΑΙΜΑ"
"ΠΟΛΕΜΟΣ" "ΠΑΝΙΚΟΣ" "ΜΗΔΕΝ ΑΥΡΙΟ" "ΑΥΡΙΟ ΨΟΦΑΣ".
Νομίζω πως υπέροχο είναι να δώσω υγεία και ίσως λίγο σκέψη
στα όσα στο μυαλό μου φωνάζουνε "ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ" "ΥΓΕΙΑ"
"ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ' ΤΟ ΝΟΜΟ" "ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ"

Είναι υπέροχη αλήθεια ότι επεξεργάζομαι τέλεια τα όσα σκατά
τα όσα θα'ρθουν με οπλές αλόγων που απειλούν
τα όσα θα'ρθουν με θανάτους απ' το πουθενά
τα όσα θα'ρθουν με λασπούρα που καπελώνει τα πάντα
είναι υπέροχη αλήθεια ότι όλα αυτά με κάνουνε Τιτάνα απ' το Πουθενά

Μα υπέροχα είναι και όσα καλείς με σκοπό
να ψιθυρίσεις: "μαλάκα μου, να  τον έχεις καλά
ειδάλλως θα σε γαμήσω,. να το ξές"
να τραγουδήσεις "Εδώ είμαι και μαζί με μένα όσοι αγαπιούνται μαζί με μένα
αυτοί θα ζήσουνε πριν απ' το μηδέν, πριν καν σκεφτώ να ζήσουνε"
να ουρλιάξεις μέχρι τα πνεμόνια σου να καούνε από θεία φωτιά:
"εδώ είμαι, και μαζί μου έχω μια στρατιά υπέροχα πλάσματα
με τα μειονεκτήματα που αν δεν υπήρχαν κανείς δε θα'τανε Εδώ,
με μια στρατιά υπέροχα πλάσματα που άλλα αγαπάω, άλλα αγαπώ και άλλα
απλά αγαπάω"

Έχασα πολλή καιρό καλώντας δαίμονες και μαλακίες
έχασα πολλή καιρό καλώντας όσα σε κάνουν άνθρωπο
κατευθείαν απ' το πηγάδι,
ε λοιπόν,
είναι μόνο δίκαιο και υπέροχο,
να χάσω άλλον τόσονα καιρό και ακόμα παραπάνω,
καλώντας όλα όσα σου θυμίζουν πως είσαι άνθρωπος
μα πάνω απ' όλα, υπέροχος καυλιάρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου