Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΦΑΛΙΑ





Και να μου' ρθει ο Σατανάς που φτιάξαμε μαζί, μπρος μου να μου πει,
"Εδώ τριγύρω, και δω ανάμεσα να μιλήσουμε βρε παιδί μου
δω που σε κόφτει"
θα πω, "Είσαι ο Σατανάς που φτιάξαμε μαζί, μπρος μου μου λες,
ότι δω τριγύρω, και δω ανάμεσα να μιλήσουμε βρε αδερφέ",
δω με κόφτει τι να κάνουμε;





Οποιαδήποτε στιγμή και να γράψει τ' αποκαϊδια της, οποιαδήποτε στιγμή και να
τολμήσει να φωνάξει ότι όπου στέκεται, αυτή είν' η αλήθεια,
δε θα φωνάξω και δε θα φωνάξω γιατί:
και η στιγμή δίκιο έχει
και ο ένας νους δίκιο έχει που τ'αρνείται
και ο άλλος νους δίκιο έχει που το δέχεται:

Τώρα είναι η ώρα να χύσουμε τζίνα πάνω μας
και τώρα είναι η ώρα όσο καιγόμαστε στη πλάτη μας
πριν η φλόγα μας γαμήσει πατόκορφα, να πούμε:
"Υπέροχα, πήγε οχτώ και τέταρτο"






Μπορεί οι πλανήτες να κοπανιούνται με πάθος μεταξύ τους
μπορεί στο σκοτάδι να σχίζουν το σκοτάδι και να κλαιν,
μπορεί κάποτε να ήμασταν υπέροχα και υπέροχα να ψοφάγαμε,
μπορεί στο τώρα να είμαστε σκατά και να ψοφάμε και πάλι,

μπορεί η βροχή να μας έλεγε όσα μας έλεγε και μετά να βρίζαμε τα πάντα,
μπορεί η στέρφα γη να μας νευρίαζε και μετά να ηρεμούσαμε υπέροχα,
μουνάρα μου μπορεί τίποτα να μην έχει όνομα πια
και τίποτα να μην έχει σκοπό πια και ιστορία,

μπορεί να θέλω και τώρα να γαμήσω ανήλικα
και μπορεί και τώρα να θέλω να σχίσω λαρύγγια, ω λαρύγγια
να δω τη πληγή να γίνεται ήπειρος και να ποτίζει ό,τι δε πότισα ποτέ
να δω ό,τι μου λείπει μάλλον μπρος μου και να γελάω με τις ώρες

"Ω υπέροχα είναι όταν κοπανιούνται μαλακίες πάνω απ' το κεφάλι μου
και υπέροχα είναι όταν κοπανιούνται μαλακίες κάτω απ΄τα πόδια μου
αλλά στο ενδιάμεσο στέκω προσοχή- δε ξέρω αν γουστάρω ή όχι!"

κατανοεί κανείς λοιπόν ότι όλη η σκατίλα είναι
παράγωγο του πόσο υπέροχος άνθρωπος είναι
και κατανοεί κανείς λοιπόν ότι όλη η καλοσύνη
είναι παράγωγο του πόσο σκατά άνθρωπος είναι

μ'αρέσει να βλέπω κύματα όχι γιατί με ηρεμούν μόνο
μα γιατί μου θυμίζουν τι φοβάμαι.

Και ύστερα σκοτάδι και φωτιά να πέφτει παντού
ύστερα σκοτάδι και λέω: Το επιλέγω αυτό,
γιατί γουστάρω να φαντάζομαι εκτρώματα πριν αυτά γεννηθούν
ύστερα φωτιά  και λέω: Το επιλέγω αυτό,
γιατί γουστάρω να βλέπω τα μάτια σας να κλαιν σαν όλα τελειώνουνε.

Καμιά ισότητα: γι'αυτό έσκιζα το χέρι μου πριν κάτι χρόνια.
Καμιά ισορροπία: γι'αυτό έσχιζα το χέρι μου πριν χρόνια.
Καμία δικαιοσύνη: γι'αυτό έσχιζα το χέρι μου πριν χρόνια.
Καμία ηρεμία: γι'αυτό έσχιζα το χέρι μου πριν χρόνια.
Γι'αυτό, και όπως κατέληξε, για τον Ναρασίμχα.

Γι'αυτό σου λέω γυναικάρα μου υπέροχη
γι'αυτό σου λέω μουνάρα μου απόλυτη,
θεότητα που περιμένεις να γεννηθείς
από θεότητες περιμένεις να γεννηθείς
μα αυτές είναι σάπιες, κομμουνίστριες είναι σάπιες,
γι'αυτό σου λέω υπέροχη γυναίκα μου, φως και αντίληψή μου,
ό,τι κάνω δε θα το καταλάβεις,
ό,τι πω δε θα λουστείς μαζί του,
έτσι, έτσι και τώρα ακόμα,
στη στιγμή πολεμάω να γίνω κάτι
και ύστερα ξεχνάω τι είμαι και μετά,
ξέρωγω τι είμαι; ή μάλλον ξέρω
αλλά βαριέμαι να το ξαναπώ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου