Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

ΜΟΥΝΑΡΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ, ΚΑΥΛΙΑΡΑ ΜΟΥ ΑΙΩΝΙΑ


Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ:
----------------------------------------------------------------------




1) ΝΑ ΦΑΣ
----------------

Αγαπητό μου πτώμα πρώτη φορά σ'ακούω και πρώτη φορά γίνεσαι σημείο αναφοράς των αυτιών των ματιών και των άκρων των ούλων μου-
Ό,τι γεύομαι έμαθα να πιστεύω
Ό,τι δε νιώθω περιμένει να.



2) Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΗΓΑΔΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΑΠΙΕΙ.
================================================

Νεαροί μου άνδρες νομίζω ότι μας κορόιδεψαν:
Καμιά πτώση με το στανιό δεν λογίζεται για θυσία,
και αν πετσοκόψεις μισό άνθρωπο κανείς δε θα ξεροκαταπιεί δίχως αύριο-
Η Μεγάλη Πηγάδα περιμένει να ρουφήξει ξανά,
Η Μεγάλη Πηγάδα απαιτεί.





3) ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙΣ, ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΣΑ ΜΟΛΥΒΙ
---------------------------------------------------------------------------------------------------

"Μια αίθουσα γεμάτη χρυσά αγάλματα ξεχασμένω θεοτήτων
-που κανένας δεν επικροτεί πλέον στα φωναχτά μα όλοι ξεματιάζονται και καλύπτονται απ' την ανάγκη του να δεχτεί κανείς ότι  μια χορωδία από παλάμες κι ένα χασμούρημα είναι ταυτόσημο με την απεξάρτηση απ' τον ομφάλιο λώρο του Πατέρα-
μια αίθουσα γεμάτη επιχρυσωμένα αγάλματα ξεχασμένων θεοτήτων.





4)ΛΑΚΣΜΙ ΝΑΡΑΣΙΜΧΑ
====================

Της Λάκσμι η κωλάρα
είναι η ισορροπιστική δύναμη απ' το πουθενά
που κάνει τον άνθρωπο-κτήνος
που πριν φόρεσε του δαίμονα τα εντόσθια σαν νυφικά,
να μοιάζει πειθήνιο όργανο του Τώρα.
Μουνάρα μου ατελείωτη,
Καυλιάρα μου αιώνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου