Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΝΑΕΙ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ


1) Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΟΝΑΕΙ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΟΠΟΤΕ





1) ΘΑ ΡΙΞΩ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΒΟΥΡΑ ΣΤΗ ΣΑΜΣΑΡΑ
------------------------------------------------------------------------

Αν όλα είναι τόσο ήδη φιξαρισμένα και απάνθρωπα,
στο πώς σηματοδοτούν την "ανθρωπιά" σα κάτι που μασουλάς και φτύνεις,
τότε είμαι πολύ αδύναμος να αντισταθώ σε αυτή τη δύναμη,
δε μπορώ να γίνω Αρχίδας για να κλέψω σειρές απ' τη Σαμσάρα.




2) ΣΗΜΕΡΑ, ΣΑ ΠΡΙΝ ΜΕ ΤΗΝ "ΕΠΟΧΗ"
----------------------------------------------------------

Καθόμουνα κοίταζα ένα γατί που αργοπέθαινε, με τα εντέρια του να κρέμονται στα τσιμέντα, στο πάρκινγκ οτυ χωριού όπου και γυρίζαμε για να ξαμαξώσουμε μετά τον μεσημεριανό καφέ.

Νόμιζα ότι ήταν ήδη νκερό, με τα μάτια ορθάνοιχτα, και μετά ΤΣΑΦ, τα έκλεισε αργά και βασανιστικά ενώ το παίρναμε πρέφα.

Κάποτε θα έψαχνα να βρω ποιητικές άδειες-αηδίες για να περιγράψω πόσο μοιάζει το κουφάρι του που αποσυντίθεται με τις εποχές, τώρα απλά δε νιώθω τίποτα όπως όλοι μας.




3) ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ
===========================

Πέντε-έξι ελιές παρά μία στο αριστερό μου χέρι σχηματίζουν τη Μεγάλη Άρκτο παρά μία.

Διότι είμαι το Σύμπαν γυναικάρα μου υπέροχη, μουνάρα μου με τα χίλια ροζ απαλά και κατακόκκινα πέπλα: Είμαι το Σύμπαν και σε ερωτεύτηκα, οπότε κατέβηκα χάμου και φόρεσα προβιά από σάρκα, για να΄μαστε μαζί.





4) ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΠΙΘΗΚΙ
-----------------------------------------

Πίσω απ' τις ελιές και στο ενδιάμεσο των δυόσμων
είδα πρώτη φορά ό,τι θα μου δυνάστευε το πούτσο
(και με μεγάλη μου χαρά και απόλαυση)

Και μου είπες γυναικάρα μου λόγια που δεν αρμόζουν σε αγαπησιάρηδες
για χωράφια που γεννάν δίχως στέρφα και νερά που δε βρωμίζουν
(και με μεγάλη μου χαρά και απόλαυση)

Μα ξέρω όσο σε φυσάει το αεράκι στη πλάτη και βροντάει τα μαλλιά σου
και όσο είσαι κίτρινη σα λεμονιά και κίτρινη βλογιά χαρίζεις
(και με μεγάλη μας χαρά και απόλαυση)

Θα προσπαθώ να χτίσω, να αποτυγχάνω, να ξαναχτίζω και να ξαναποτυγχάνω
και μετά όταν Το φτιάξω, τεμενάδες να μουρμουράω
(και με μεγάλη μου χαρά και απόλαυση).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου